19Dec

I lördags var två av våra hundar på den stora utställningen i stockholm.
Det gick bra för våra hundar denna dagen,

HÅTVÅOS TIGER blev tredje bästa hane och fick CK.

tyvärr går det kennelhostan i stockholm.
Valpar är väldigt känsliga, så nu är det bara valparna och zelda som bor hemma hos
Anna. Håtvåos Odd Molly blev avsläppt direkt i västerås hos en familj så hon fick ej följa med hem .

Eftersom att våran hund Håtvåos Tiger  var på utställningen så var jag och tog bilder hos Anna
innan de kom hem på lördag eftermiddag. För att undvika att valparna smittas så kommer
jag inte att kunna ta några bilder på ett par dagar då kennelhostan kan smitta valparna
via mig och min hund.

Anna har varit och är jätteförsiktig och verkligen tänkt.  Hon  utsätter inte valparna för något.


Läs mer om kennelhostan här:
http://www.sva.se/sv/navigera/Djurhalsa/Hund/Infektionssjuksomar/Kennelhosta/








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0