29 September

Hej, som ni ser om ni har lyckats läsa det här
är det något fel på bloggen! Jag har försökt med
allt jag kan göra men ingenitng fungerar så
igår maila jag blogg.se och frågade vad det
är som är fel. Men det är bara att fortsätta stå
ut med felet och bläddra ner varje gång man kommer
in på bloggen.
hoppas ni står ut med bloggen som den är, ska göra ALLT
för att få den som normalt igen eftersom jag inte vill göra
någon ny har lagat ner dagar i sträck med den här bloggen.
/emelie f


29 September.
Man ser att hundvalparna växer varje dag, helt otroligt.
Här kommer några söta närbilder på några av valparna.
Imorgon ska jag försöka få in ett videoklipp.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0